PERMATA DUNIA.

gelora nafsu suami!!

apabila syaitan telah menguasai diri inilah jadinya.suami bangang,begitulah tindakan yang dilakukan oleh seorang penjawat awam yang sanggup mencakar isterinya di bahagian leher dan dada selain memukul wanita berkenaan hanya kerana menolak pelawaannya mengadakan hubungan seks walaupun isterinya sedang haid kelmarin.

dalam kejadian 2.30 petang itu,mangsa berusia 27 tahun bekerja sebagai jururawat berada di rumah mereka di ajak suaminya yang berusia 30-an mengadakan hubungan seks.sumber berkata mangsa yang sedang haid ketika itu menolak pelawaan suaminya dengan sopan,namun tindakan mangsa menyebabkan suaminya naik angin.

menurutnya,akibat berang suami mangsa mula memaki hamun mangsa selain menuduhnya mempunyai hubungan dengan lelaki lain.

tindakan itu tidak terhenti di situ sahaja malah suami mangsa bertindak lebih ganas mencakar mangsa di leher dan dada meskipun mangsa merayu tidak diperlakukan sedemikian,katanya.

beliau berkata suami mangsa yang gagal mengawal kemarahan cuba membakar kertas semata-mata untuk mengalihkan tumpuannya,namun tidak berjaya.

sebaliknya dia tiba-tiba memaki semula mangsa selepas memadam api kertas itu sebelum menampar dan memukul mangsa.

akibat tidak tahan mangsa mengugut menceritakan kejadian itu kepada majikan suaminya menyebabkan lelaki itu bertambah marah dan terus membelasah mangsa di hadapan anak mereka yang berusia lima tahun sebelum mangsa dihalau keluar rumah,katanya.

susulan kejadian itu mangsa membuat laporan di balai polis berdekatan kerana bimbang keselamatan diri dan anaknya.

sponser by

sponser by
online shopping center

TABUNG PERMATA

get your domain&hosting

Total Pageviews

Blog Archive

Popular Posts

Contact Us

Name

Email *

Message *