PERMATA DUNIA.

BAYAR YURAN UNIVERSITI DENGAN MENJADI PEKERJA SEKS!!!

london, semakin ramai beralih arah untuk bekerja di industri seks bagi membolehkan mereka melanjutkan pengajian ke universiti ekoran yuran pengajian dan kos hidup yang semakin meningkat.

kesatuan pelajar kebangsaan (NUS)memberi amaran selain menjadi pekerja seks pelajar juga mungkin terbabit dengan perjudian dan uji kaji perubatan bagi membayar pendidikan mereka.

pembaharuan kerajaan bermakna universiti mula mengenakan caj hingga 9,000 pound (rm45,000) setahun bagi yuran pengajian mulai tahun hadapan.

selain itu elaun penyelenggaraan pendidikan (EMA) untuk pelajar berusia 16 hingga 19 tahun sudah dimansuhkan.

menurut laporan nus pembaharuan ini menyebabkan pelajar beralih ke sektor ini untuk mendapatkan wang.

pegawai nus estelle hart memberitahu "dalam keadaan ekonomi di mana terdapat kurang pekerjaan,apabila bantuan di tarik semula,mereka mula mencari pekerjaan dalam sektor ekonomi tidak rasmi seperti pekerjaan seks."semua itu kerja bahaya yang tidak terkawal,hanya untuk mereka mendapatkan pendidikan,"

nus juga memberitahu program itu pihaknya menganggarkan kira-kira 20 peratus wanita yang bekerja di kelab tarian lucah adalah pelajar.

p/s syukur di negara kita masih banyak bantuan pendidikan yang di berikan oleh pihak kerajaan,kalau tak apa lah yang akan jadikn?

sponser by

sponser by
online shopping center

TABUNG PERMATA

get your domain&hosting

Total Pageviews

Blog Archive

Popular Posts

Contact Us

Name

Email *

Message *