PERMATA DUNIA.

Misteri Kematian Mary Reeser


Ini kejadian luar biasa yang sampai kini tidak boleh dijelaskan oleh akal fikiran. Mary Reeser, lahir pada 1881, ditemui hampir keseluruhan badannya hangus dimakan api di rumahnya di Florida pada 1951. Tapi peliknya, walaupun seluruh tubuhnya rentung, kaki kirinya elok tanpa cacat sedikit pun. Ini tentu sangat mustahil.
Lebih pelik lagi, api hanya mengenai tubuh Mary Reseer saja. Kerana kawasan sekitar tempat dia ditemui tidak terbakar.. Padahal suhu api begitu tinggi sama dengan keadaan mayat, dan seharusnya menyambar ke seluruh kawasan bukan hanya pada tubuh wanita itu sahaja..
FBI telah datang untuk melakukan penyelidikan, forensik juga ada untuk menyiasat dalam kes itu, tetapi mereka tidak dapat mengetahui punca kenapa ianya terjadi sedemikian.
“Saya merasa susah untuk percaya akan hal ini. Tubuh manusia yang terbakar dengan suhu tinggi,tetapi bahagian kaki tidak terbakar sedikitpun. Apa sebenarnya yang terjadi pada malam 1 Julai 1951 itu? Ini adalah suatu misteri. biasanya seluruh kawasan ini hangus terbakar. Ini adalah perkara luar biasa yang pernah saya lihat. Rambutnya pendek dengan wajah seperti orang ketakutan yang amat sangat. Saya merasa seperti tinggal di abad pertengahan, di mana orang banyak berbicara tentang sihir dan black magic,” kata Profesor Krogman dari University of Pennsylvania’s School of Medicine. dia mengakui tak mampu untuk mengungkai misteri ini.

sponser by

sponser by
online shopping center

TABUNG PERMATA

get your domain&hosting

Total Pageviews

Blog Archive

Popular Posts

Contact Us

Name

Email *

Message *