PERMATA DUNIA.

Rumah Hantu The Amityville


Anda pernah menonton filem horror Amityville House? Tahukah Filem yang diangkat dari novel horror karangan George dan Kathy Lutz, begitu menyeramkan ketika ditayangkan di layar lebar. Tapi tahukah anda kalau sebenarnya semua kejadian horror itu adalah kisah benar. George dan Kathy menulisnya dalam novel berdasarkan kejadian sebenarnya yang kemudian diadaptasi ke layar lebar. Orang percaya bahawa penulis sebenarnya adalah orang yang mengalami kejadian tersebut.
Kisah rumah berhantu itu terungkap pada tahun 1975 ketika pasangan suami isteri berpindah ke sebuah rumah di Amityville, New York. Pasangan baru pindah ini tidak tahu kalau rumah itu pada 13 tahun sebelumnya pernah terjadi pembunuhan mengerikan.pemilik rumah telah menembak mati semua keluarganya yang berjumlah enam orang. Saat ditangkap, dia mengaku, membunuh kerana arahan suara yang mendengung di kepalanya.
Tapi anehnya, keenam mangsa di jumpai tertelungkup di tempat tidur mereka. Mereka nampak tidur dengan tenang, tidak ada tanda kalau mereka sebelumnya minum ubat penenang. Ini memang menjadi misteri yang aneh. Sementara pesalah Ronald DeFeo dimasukkan ke penjara di New York dan ditempatkan di sana sampai mati.
Kembali ke soal keluarga yang baru berpindah ke rumah horror itu. Selama 28 hari di sana, banyak kejadian misteri dan mengerikan dialami pasangan ini. Bukan hanya soal bau busuk yg tiba-tiba datang, atau suara aneh yang bising, tapi juga serangan fizikal yang tidak diketahui siapa pelakunya. Malah salah satu anggota keluarga melihat makhluk menyeramkan dengan mata merah menyala. Kathy menjumpai sebuah ruang kecil, anjing tidak mau mendekat ke sana. Ada apakah?

sponser by

sponser by
online shopping center

TABUNG PERMATA

get your domain&hosting

Total Pageviews

Blog Archive

Popular Posts

Contact Us

Name

Email *

Message *