PERMATA DUNIA.

parti goyang tekno batam

MELAKA – Muslihat licik sekumpulan 28 anak muda yang menempah sebuah bilik karaoke kononnya untuk menyambut hari lahir seseorang terbongkar apabila mereka didapati menukarkan ‘majlis’ itu kepada parti menghisap dadah beramai-ramai semalam.

Perbuatan tidak berakhlak remaja berusia di antara 13 dan 29 tahun tersebut terbongkar apabila parti liar di sebuah pusat hiburan di Melaka Raya di sini diserbu pada pukul 2.45 pagi. Mereka mula masuk ke situ kira-kira dua jam sebelum serbuan.
Ketika serbuan kesemuanya sedang asyik menggoyangkan kepala masing-masing mengikut rentak irama muzik Tekno Batam.

Polis yang menyertai serbuan Ops Pusat Hiburan itu turut terperanjat apabila bukan sahaja menemui pelbagai jenis dadah seperti syabu, ekstasi dan eramin 5 malah terdapat sebuah dulang yang dipenuhi serbuk ketamin dipercayai diambil melalui hidung oleh pengunjung.

Kesemua dadah itu ditemui di atas lantai bilik dan di dalam beg tangan pengunjung selepas pemeriksaan rapi dilakukan.

Serbuan itu turut menahan seorang kanak-kanak lelaki berusia lapan tahun bersama ibunya berusia 29 tahun yang merupakan pelayan premis termasuk enam remaja bawah umur.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik negeri, Supritendan Md. Azmi Othman memberitahu, pihaknya menyerbu dua buah bilik di premis itu.

sponser by

sponser by
online shopping center

TABUNG PERMATA

get your domain&hosting

Total Pageviews

Blog Archive

Popular Posts

Contact Us

Name

Email *

Message *