PERMATA DUNIA.

surat perjanjian hitler dengan setan


dr greta leiber dari jerman,seorang paranormal pakar pemburu hantu menjumpai sekeping surat perjanjian yang misteri tetapi ianya dianggarkan sahih.
ditempat runtuhan bangunan dimana adolf hitler membunuh diri,dr greta menjumpai surat perjanjian yang merupakan perjanjian antar hitler dengan setan
surat perjanjian itu ditandatangani pada 30 april 1932 dengan menggunakan darah dari kedua-dua belah pihak.antara isi kandungannya,setan yang bernama lucifer berjanji akan memberi kepada hitler kekuasaan yang tidak terhingga.
hitler akan menjadi pemerintah mutlak di seluruh negeri jerman dan sebahagian eropah,sehingga dia akan disanjung dan dihormati oleh jutaan orang.
tetapi untuk mendapatkan semua itu hitler mesti menggunakan cara yang kejam.sebagai balasannya hitler memberikan dirinya kepada setan 13 tahun kemudian.
di hadapan 11 orang penganalisis yang dijemput khas oleh dr greta bertempat dalam sebuah dewan beliau menyatakan bahawa fakta perjanjian itu adalah sahih.apa yang terkandung di dalamnya tepat sekali dengan perjalanan sejarah dan ratusan kesan yang terjadi semasa perang dunia ke 2 berlaku.
menurut dr greta lagi sejarah telah menunjukkan bahawa hitler sentiasa gagal dalam apa juga yang dilakukannya sebelum tahun 1932.dia gagal untuk menamatkan persekolahannya.dipaparkan oleh dr greta kepada penganalisi tentang sebahagian sejarah hidup hitler.
pertengahan tahun 1932 kehidupan hitler betul-betul berubah secara keseluruhannya.orang mula mendengar ucapan-ucapannya.macam sebuah roket pergerakannya amat pantas.tepat bulan januari 1933 hitler telah berjaya menjadi pemerintah jerman.
pada 30 april 1945 cukup 13 tahun dari tarikh perjanjian dengan setan itu ditandatangani kekuasaan hitler musnah.
surat perjanjian yang sahih dibuat antara hitler dan lucifer itu dijumpai didalam sebuah peti besi didalam sebuah bangunan dimana hitler telah membunuh diri disitu.walaupun surat tersebut agak usang dan koyak tetapi ianya masih boleh dibaca.surat perjanjian itu kini berada di berlin institute of history jerman sebagai bahan pameran

sponser by

sponser by
online shopping center

TABUNG PERMATA

get your domain&hosting

Total Pageviews

Blog Archive

Popular Posts

Contact Us

Name

Email *

Message *