PERMATA DUNIA.

awie perjelas isu pergaduhan di langkawi!!

berikut penjelasan awie mengenai isu pergaduhannya baru-baru ini.
penyanyi kumpulan rock wings,awie menafikan dia menjadi punca pergaduhan di sebuah kelab di langkawi baru-baru ini selain mengalami kejadian teruk akibat di belasah.awie atau nama sebenarnya ahmad azhar othman berkata pergaduhan itu berlaku berikutan tindakan beberapa lelaki yang mahu merakam gambarnya di dalam kelab berkenaan tetapi beliau enggan dan mahu bergambar di luar.'saya ke situ atas jemputan deejay kelab yang meminta saya menyanyi,selesai menyanyi muncul beberapa orang lelaki menghina dan menyuruh deejay itu mengarah saya berhenti menyanyi."kumpulan terbabit turut menyindir hingga berlaku perang mulut antara kami."saya sebaliknya mengajak mereka keluar jika mahu bergambar dan berbincang di luar kelab tetapi sebaik saya dan tiga rakan lain keluar kami dikelilingi  sekurang-kurangnya 30 orang lelaki.mereka menyerang rakan dengan kayu serta memecahkan cermin kereta sewa kami menyebabkan saya menyuruh tiga rakan lain beredar tetapi sebahagian lelaki mengikuti mereka."saya hanya tinggal berdua bersama rakan terbabit dalam pergelutan tetapi diselesaikan selpas pihak polis tiba meredakan keadaan dan menyelamatkan dua lagi rakan yang menghantar sms lokasi mereka.katanya ketika ditemui semasa pelancaran konsert awie dan ella raja & ratu rock malaysia di lobi istana budaya semalam,awie turut menafikan laporan blog dan akhbar yang mendakwa pergaduhan itu menyebabkannya cedera akibat dibelasah berikutan salah seorang anggota kumpulan yang menyerangnya adalah guru silat.katanya "anda lihat fizikal saya,adakah saya cedera atau jalan terhincut-hincut?"saya hendak memberi kenyataan ini .janganlah menabur fitnah dan menyatakan say suka cari gaduh,kaki pukul atau gangster."saya tahu menghormati tempat orang dan saya datang ke tempat itu atas jemputan deejay terbabit kerana kebetulan saya berada di langkawi melawat tanah saya di pulau tuba."saya tidak faham apa dibuktikan pihak tertentu meletakkan kenyataan dalam internet mengatakan dapat membelasah atau bergaduh dengan artis yang bukan mencari pasal dengan orang lain.lebih teruk mengatakan saya gaduh dan melakukan provokasi yang bukan saya lakukan.katanya pergaduhan bersama kumpulan lelaki terbabit diselesaikan di balai polis dan tiada keterangan di ambil

sumber:harianmetro

sponser by

sponser by
online shopping center

TABUNG PERMATA

get your domain&hosting

Total Pageviews

Blog Archive

Popular Posts

Contact Us

Name

Email *

Message *