PERMATA DUNIA.

orang makan orang

Masyarakat Karnibal Pemakan Daging Wanita di Cina, Sebuah kampung terpencil di negara China, setiap tahun menjelang tahun baru cina., mereka akan melakukan pesta pemotongan daging secara besar-besaran.Kerana bagi mereka, DAGING merupakan makanan mewah yg susah didapati. Sehingga mereka hanya boleh memakannya setiap tahun sekali saja dan hanya pada hari tahun baru cina.kampung terpencil ini berada di negara china. Walau terpencil, namun setiap pelancong yang ingin ke salah satu tempat pelancongan di china, mesti melalui kampung tersebut. Jika ada pelancong  yg melakukan perjalanan, mereka biasanya akan menumpang tidur di rumah warga kampung tersebut.





Jika mereka menjumpai pelancong wanita, mereka akan menangkap si wanita tersebut kemudian di ikat dan dilarang keluar rumah. Si wanita tersebut akan diberi makan dan tempat tinggal percuma oleh warga kampung. Apabila wanita tersebut masih dara, mereka tidak boleh mendekati lelaki lainnya. Kerana bagi mereka, bahagian SENSITIF wanita akan lebih wangi dibanding yg bukan dara. 
Ketika menjelang tahun baru cina, wanita tersebut akan dibunuh dan badannya akan dijadikan DAGING PERSEMBAHAN oleh warga mereka. Wanita yang tadinya diculik oleh warga tempatan akan di cuci dan dicabut seluruh bulu dibadannya.
Kemudian wanita itu di telanjang dan kaki tangannya diikat dan dibawa ke tempat persembahan mereka, kemudian akan dilakukan upacara pemotongan. Berikut ada beberapa gambar proses pemotongan yang dilalukan oleh penduduk kampung itu :


kampung tersebut memiliki peraturan, jika lelaki yang mahu berkahwin , mereka mesti berkahwin dengan wanita dari kampung sendiri. Kerana perempuan dari luar hanya digunakan untuk dimakan saja. pada Anggapan warga kampung, wanita dari luar hanya boleh dimakan tidak boleh di kahwini. Haram bagi mereka.

Wanita diatas ini pada saat hendak dipotong, dia hanya menangis.
 Kerana dia telah tahu tiada org yang akan menyelamatkan dirinya. Wanita tersebut akan dipotong lehernya dahulu supaya berhenti bernafas.


Wanita yang dipotong tersebut berumur 20-an. Dia sebenarnya adalah seorang seniman di kota. Kerana dia berhenti dari pekerjaannya dan setelah 1/2 th masih belum mendapatkan pekerjaan yang baru, sehinggalah dia merancang untuk bercuti bagi menikmati hidup.

1 comment:

sponser by

sponser by
online shopping center

TABUNG PERMATA

get your domain&hosting

Total Pageviews

Blog Archive

Popular Posts

Contact Us

Name

Email *

Message *