PERMATA DUNIA.

Safiq Rahim akan tinggalkan selangor


Queens Park Rangers mungkin membuat kejutan dengan memasuki pasaran bola sepak Asia dengan memindahkan pemain tengah Selangor iaitu Mohd Safiq bin Rahim. Kapten Skuad Malaysia tersebut sangat disanjung dan dihormati dengan ketajaman permainannya dan QPR mungkin akan melakukan kejutan dengan perpindahan pemain tersebut pada Januari.

QPR pengerusi dan pemilik Tony Fernandes telah memutuskan bahawa dia perlu meningkatkan jangkauan perdagangan dan kewangan kelab ke Asia dalam usaha membuat pasukannya berjaya.
Tony Warnock telah disyorkan Rahim oleh wakil-wakil Fernandes ’, dan pemain itu akan tiba pada untuk percubaan pada bulan Januari untuk meluangkan masa dengan pasukan pertama.

Sama ada pemain tersebut akan menjadi sebahagian daripada skuad utama masih belum dapat ditentukan, tetapi pemain berusia 24 tahun tersebut selalu menjaringkan gol untuk Malaysia yang di mana dia bermain di posisi attacking midfielder dan bukan sahaja dapat membantu rakannya menjaringkan gol tetapi dia sendiri dapat menjaringkan gol.

Nampaknya kelab-kelab Premier League telah menunjukkan minat terhadap Malaysia dengan beberapa kelab ternama telah melakukan pre-season di negara itu, di mana english football agak popular.

Baddrol Bakhtiar, seorang lagi pemain anatarabangsa Malaysia, antara yang juga di war-warkan ke BPL melalui Wigan (yang di percayai sedang menyediakan trial untuk pemain itu)

1 comment:

  1. bagus la tu safiq..
    lgi pun skrg dia kat cardiff tengah trial..

    ReplyDelete

sponser by

sponser by
online shopping center

TABUNG PERMATA

get your domain&hosting

Total Pageviews

Blog Archive

Popular Posts

Contact Us

Name

Email *

Message *