PERMATA DUNIA.

KU MENCARI KEKASIH HATI


Terlalu lama ku berusaha menjejaki mu …..
Ketika jemari kasar ku menari dipepetak kekunci ini
Air mata ku mengalir
Membasahi hati ku
Gementar jiwa ku
Mengugupkan bicara ku pada mu…

Apa yang ingin aku nukilkan ?
Apa yang ingin aku abadikan ?
Tercari cari aku dalam seribu bahasa bisu

Kalaulah mata boleh bicara
Mata ku telah lama buta

Kalaulah telinga boleh berbisik
Telinga ku telah lama tuli

Hanya yang Maha Esa saja memahaminya…
Bertapa aku amat merindui
Teramat menyayangi mu

Kalaulah pernah aku, engkau anggap sebagai sahabat …
Maafkan aku kiranya dosaku pada mu segunung menggunung
Kalaulah pernah aku, di hati mu sehalus belahan seribu rambut
Senyumlah mu seketika mengeja bait ini…

Aku rindu dan amat rindu pada mu…. Duhai hati ku

sponser by

sponser by
online shopping center

TABUNG PERMATA

get your domain&hosting

Total Pageviews

Blog Archive

Popular Posts

Contact Us

Name

Email *

Message *